środa, 11 stycznia 2012

Kanse - podsumowanie roku 2011 w radomskim rapie

Powoli zbliżamy się do końca podsumowań roku 2011 w radomskim rapie przez jego twórców. Oprócz dzisiejszego podsumowania Kansego, zostały jeszcze dwa - jedno od młodego rapera, drugie od weterana sceny z 26-600. Wychodzi więc na to, że w niedzielę przeczytacie ostatnie z tej serii podsumowań. Niedługo potem ukażą się: Odkrycia Roku 2011, TOP 5 Polska Nie Przegap, TOP 5 Radom. A póki co zapraszam do przeczytania tego, co do powiedzenia o roku 2011 miał Kanse.
 
Podsumowanie roku 2011 wg Kanse:

1. Jaka radomska płyta z 2011 roku była wg Ciebie najlepsza i dlaczego?
Najlepsza radomska płyta 2011? Tu mam mam mały problem, bo nie moge się zdecydować między "Le fruit defendu" Bora i Tytuza, a "Daję słowo" Pitera i Yankees'a. Obydwie produkcje są jak dla mnie bezkonkurencyjne w tym roku.

2. Jaki był Twoim zdaniem najlepszy radomski kawałek w roku 2011?
Najlepszym kawałkiem tego roku jest dla mnie "Iskra" od KęKę. Zajebście rozkminiony numer.

  
3. Jakie wydarzenie w 2011 roku było wg. Ciebie najważniejsze dla radomskiego rapu? (koncert/impreza/współpraca z innymi raperami/ etc)
Takim wydarzeniem, na pewno jednym z najważniejszych dla radomskiego rapu, jest wybranie Kękę na Asa Aptaun. Drugim takim wydarzeniem jest dla mnie impreza promująca Le Fruit Defendu i stronę hhns-rdm.pl. Zajebiście zrobiona impreza :)

4. Jak w porównaniu do zeszłego roku oceniłbyś kondycję sceny 26-600 i czego życzyłbyś sobie od niej w roku 2012?
2011 roku w porównaniu do zaszłego jest pełny progresu, i wreszcie rap z Radomia zaczął być dostrzegany w Polsce. W 2012 mam nadzieje, że wyjdą jeszcze lepsze płyty z tego miasta, które rozkurwią wszystko :)

Brak komentarzy: