piątek, 13 stycznia 2012

Maka - podsumowanie 2011 roku w radomskim rapie

Maka rok 2011 miał bardzo pracowity jeśli chodzi o rap. Wypuścił dwie płyty ze Smołą ("Wszystko oka" i "W międzyczasie"), a także jedną z 021 ("Przysmol sobie"). W dodatku już zapowiedział, że pracuje nad kolejnym albumem z tym ostatnim, album ten wyprodukuje AceOfSpades. Jednak zanim będziemy mogli sprawdzić efekty tej współpracy, sprawdźcie jak Maka ocenił radomską scenę AD 2011.

Podsumowanie roku 2011 wg Maki:

1. Jaka radomska płyta z 2011 roku była wg Ciebie najlepsza i dlaczego?
Dwie płyty utkwiły mi w pamięci w tym roku. Pierwsza to Ster - Marka EP; Druga PY - Daję słowo. Ster zrobił spory progress, a poza tym uważam, że robi bardzo klimatyczny rap, który akurat ja osobiście lubię słuchać. Jeśli zaś chodzi o o durgi album czyli PY daję słowo to już dawno nic nie słyszałem od chłopaków i bardzo mile mnie zaskoczyli swoim projektem. Uzasadnienie podobne jak u Stera. Lubię tego typu płyty. W takim klimacie. Chodzi mi tu zarówno o bity jak i część liryczną.

2. Jaki był Twoim zdaniem najlepszy radomski kawałek w roku 2011?
KęKę – Wracam chłopaku


3. Jakie wydarzenie w 2011 roku było wg. Ciebie najważniejsze dla radomskiego rapu? 
Wydarzeń było pełno, bo w 2011 bardzo się ruszyło u nas w mieście z koncertami. Sporo dobrych imprez. Poza tym Kękę na projekcie Zbyla oraz KęKę jako AS Aptaun. Dodałbym do tego jeszcze Występ Sua w Giżycku. 



4. Jak w porównaniu do zeszłego roku oceniłbyś kondycję sceny 26-600 i czego życzyłbyś sobie od niej w roku 2012?  
Kondycja radomskiego rapu jest coraz lepsza. Życzę sobie jeszcze więcej dobrych imprez. 


Brak komentarzy: