wtorek, 17 stycznia 2012

Moje odkrycia 2011 roku - wyróżnienia

Podsumowania roku 2011 w radomskim rapie, tworzone przez twórców sceny 26-600 już za nami. Pora więc na moje tradycyjne podsumowania. Będzie ich trzy, a pierwszym z nich, które zacznie się dzisiaj a zakończy w sobotę są "Moje odkrycia 2011 roku". Będzie ono wyglądało inaczej niż rok temu. "Moje odkrycia 2010" ukazały się w jednym artykule i zawierały 10 artystów opisanych, ze zdjęciami i po jednym numerze na zachętę + kilku artystów, którzy do 10 się nie załapali, ale i tak wyróżnili się na tyle, że uznałem, że zapamiętać ich trzeba. W tym roku to podsumowanie składać się będzie z 3 części. Dzisiaj dostaniecie wyróżnienia, a wiec kilku artystów, którzy do ostatecznej dziesiątki się nie zmieścili. Poniżej znajdują się ich ksywki i po dwa numery do sprawdzenia. W czwartek będą miejsca 10-6 z opisami i zdjęciami, a w sobotę miejsca 5-1 również z opisami i zdjęciami. Oraz oczywiście z kawałkami do sprawdzenia. Tak więc zapraszam na wyróżnienia w podsumowaniu "Moje odkrycia 2011 roku"!

Bless


Curren$y


Dee-1


Kindred The Family Soul


Raven

Brak komentarzy: