poniedziałek, 30 stycznia 2012

Murzyn (ZDR) - Moje plany na 2012

Zapoczątkowany w zeszłym roku cykl, w którym radomscy twórcy rapu dzielą się z fanami informacjami odnośnie planowanych przez siebie projektów na dany rok, będzie w tym roku kontynuowany. Niestety, nie jestem w stanie powiedzieć ile planów się ukaże, ponieważ jak na razie otrzymałem zdecydowanie mniej odpowiedzi niż w zeszłym roku. Dlatego zwracam się ponownie do raperów/producentów/DJów: podeślijcie swoje plany na radomrapblog@hotmail.com. Otwórzcie się na swoich słuchaczy. Plany Murzyna są takie:

Siemano, jeżeli o mnie chodzi to cały czas coś tam robię. Nakręciliśmy ostatnio pierwszy klip promujący moją solową płytę. Teledysk ukaże się na początku lutego i zobrazuje on numer "Nie paplać w słuchawkę". Będzie też drugi teledysk zapowiadający moje solo, powstanie on do numeru "Szukaj mnie". Moja solówka ukaże się pod koniec roku. Powstaje również moja wspólna płyta z Niziołem z Szajki. Materiał ten powstanie pod nazwą Syndykat. Planowane są też koncerty, a pierwszy z nich odbędzie się już 25 lutego w Zabrzu.

4 komentarze:

beges pisze...

Nagrywaj Koleszko sam badz ze swoimi, na kilka kawalkow ktore nagrales Twoje zwroty rozpieprzaja prawdziwoscia i honorem. Wiec masz talent. Serwus czolem. Plyte kupie chodz jej nie slyszalem jeszcze. Zapraszam na koncerty we wschodniej stronie kraju, grajcie znaja was ludzie w Lublinie, Chełmie, Zamościu. Zawsze cos przytniecie
Pozdrawiam,

Anonimowy pisze...

Szkoda, że taka muzyka jak wasza jest tłem do zabójstwa jakie było w Sandomierzu, tekst z tej piosenki był przesłaniem mordercy do ofiary, świat i muzycy schodza na dno

Anonimowy pisze...

Murzyn nie pal Jana wpadaj kurwa za miedze Manchester czeka i chłopaki salfordziaki rownież ! Ema!

Anonimowy pisze...

Murzyn kurwa morduniu jak ja cię dawno nie widziałem kopę lat wariacie dawaj kurwa mordziak do Manchesteru trza sie ustawić po latach