sobota, 1 września 2012

Strzał w Dziesiątkę: Keyto (7)

Strzał w Dziesiątkę to najnowszy cykl hhns-rdm.pl i radomskirap.blogspot.com. W każdej części dowiecie się jakie jest ulubione 10 radomskich numerów lokalnych twórców muzyki rap. Kolejne listy będą się pojawiać w różnych odstępach czasu, a więc odwiedzajcie nas regularnie, aby nie przegapić żadnej części. Podawajcie też dalej linki do kolejnych list po to, aby radomski rap docierał jak najdalej. Tym razem swoją dziesiątkę ulubionych radomskich numerów przedstawił młody kot, Keyto, który w sierpniu wypuścił serię luźnych numerów oraz dwa single zapowiadające jego solowy album "Zero cieni".

1. Boro, Sanczez, Szuwar "Trzymaj sie mocno" - kawałek który przerzucam z mptrójek, na płytki, z płytek na kompy, gdziekolwiek gdzie jestem i muzyka będzie potrzebna:) jest w nim coś co sprawia, że nie ma szans żeby mi się znudził. Pamiętajcie! trzymajcie się mocno!

2. KęKę "Od zawsze na zawsze" - taki kurwa alternativ, co nie? oryginalność Kę chyba nie przestanie mnie zadziwiać.

3. Boa's "Zaklinacz" (prod.MilionBeats) - węęęęęeżeeeee chłopaku!! czy muszę dopisywać cokolwiek więcej!?

4. Hase "Ustnik (Prod. TRK)" -  "ja czerwonych pale w chuj dziś" zawsze jak zamierzam rzucić, to sobie puszczam Daniela na głośnik i mi przechodzi myślenie o głupotach. Piona od mojego raka Hase.

5.Kotzi, Aurell "Nadmorski chill"  - Idealne na wakacje ; ) i jak widać nie było to dla mnie hitem lata, dla mnie będzie hitem na lata! puśćcie to jadąc gdzieś nad wodę, gwarantuje chill.

6. Banda Unikat "Bandzioszka" - co tu dużo mówić, podobnie jak mój nr1. zawsze w tym samym folderze smigają ze mną od dłuższego czasu ;)

7. Kękę  "To Co Ważne (prod.Tytuz)" - świeża krew której trzeba dziś żeby nabrały barw poliki i ten beat = numer który męczy się tyle razy aż zna się go na pamięć.

8. Tytuz Mixtape (Kubi, Grz, Kotzi, Boro Wola) "Jak Armia"  - pamiętam, jak dostałem od brata Miejski Sport i może to troche durne, ale pierwsze co zrobiłem to przeleciałem po początkach beatów i to był pierwszy numer który przesłuchałem jako pierwszy :)

9. Absolut- "Jutro będzie nasze (+DJ Pataj)(prod. Tootall)" - no Krystian, kiedy to jutro będzie nasze? trzymam za słowo, że będzie! Tootall kocurny beat.

10. Bolek "Na radomskich dzielnicach" - mialem przyjemność stestować przed puszczeniem materiału Woltona i w sumie już było jasne jaki będzie najlepszy numer na płycie ;)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

http://m.youtube.com/#/watch?v=OyMYdfAUHQE&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DOyMYdfAUHQE&gl=PL