sobota, 22 września 2012

Kres - Wracam na projekt (intro roboczo 2011) + info o EP

Zapowiada już dłuższy czas (między innymi dwoma numerami "Zabroń mi żyć" i "Jestem w tym"), druga solowa płyta Kresa "To mnie zabija" najprawdopodobniej nie ujrzy światła dziennego. Raper poinformował o tym przy okazji udostepnienia numeru, który miał być intrem na wspomnianym projekcie. Tomek zdradził mi też, że zamiast "To mnie zabija" postara się nagrać 6-7 numerów i wypuścić je jako EP. Jego wypowiedź oraz wspomniane intro, "Wracam na projekt", możecie sprawdzić poniżej:

Jeśli chodzi o "To mnie zabija", to wszystko szło bardzo dobrze do pewnego momentu. Gdyby tak było cały czas to teraz mielibyście już ten album na dyskach. Niestety w pewnym momencie pojawiły się problemy techniczne w studio, a później Grubass miał więcej pracy, a przez to mniej czasu na nagrywki. Przez takie sytuacje zajawka przygasła i album został niedokończony. Mam jednak nadzieję, że to, co powstało podczas sesji na "To mnie zabija" nie zgnije. Postaram się dograć kilka numerów i rzucić to wszystko jako EPkę z 6-7miu numerów.


Brak komentarzy: