niedziela, 13 lutego 2011

Moje plany na 2011 - Kotzi (U.S.P.M., Banda Unikat, Pierwsze Skrzypce, KoKę, Boa's)

U.S.P.M.. Pierwsze Skrzypce. Banda Unikat. KoKę. Boa's. Czy te nazwy coś Wam mówią? Jasne, że tak! Każda z nich równa się wysokiej jakości nagrywkom, które zna każdy w tym mieście i których zawsze jest mało. Aby troszkę zaspokoić Waszą ciekawość i zniecierpliwienie, swoimi planami na 2011 rok podzielił się Kotzi! Zapraszam do czytania:

"Dwa tygodnie temu zacząłem nagrywać swoją solową płytę, która jest moim priorytetem na najbliższy czas, w P1S. Mam nadzieję, że uda się ją zarejestrować przez kilka nadchodzących miesięcy i wypuścić na jesień przy dobrych wiatrach. Biorę pod uwagę legalne wydawnictwo, choć nie ma na to ciśnienia, czas pokaże. Przede wszystkim nagrywam ją dla siebie. Clipy - są w planach, koncerty - jak najbardziej.

Z gościnnych udziałów na chwilę obecną to zostałem zaproszony na drugą płytę Zjednoczonego Ursynowa pt."Królestwo Polskie 2", na album producenckiego duetu z Kozienic - The Pretendentz, oraz na mixtape Lesuaffa. Moje zwrotki będziecie mogli usłyszeć także na nadchodzących solówkach Bora, Woli, Kubiego, Raptora, Defarisa oraz na kolejnym mixtapie od Tytuza. W międzyczasie będziemy nagrywać następne kawałki na nowy album B.U.

W przyszłości chciałbym zarówno stworzyć trzecią epkę z KęKę jak i trzecie U.S.P.M, lecz z różnych względów, realnie patrząc, raczej nie uda się tego zrealizować w tym roku, chociaż kto wie.

Muzycznie chcę w miarę możliwości i czasu wspomagać niektóre utalentowane, młode głosy z naszego miasta. Mam nadzieję,że uda nam się razem z B.U wystąpić w Giżycku w tym roku, a także spróbować załapać się na HH Kemp. Pozdrówki dla słuchaczy na całym świecie.

Sprawdźcie mój kanał youtube:
http://www.youtube.com/user/Kotzi84"

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

czyli narazie boasow nie bedzie:|
w takim razie czekam na plany grubassa

Piotr "Jędrzej" Jędrzejewski pisze...

szczerze powiem, że też czekam na plany Studio Meksyk, które obiecali podesłać...póki co czekam.