środa, 16 lutego 2011

Moje plany na 2011 - Chwast

Jak sam mówi o sobie, jest realizatorem, a nie raperem. Jednak "Puszer Remix" (klik) w wykonaniu Wyra i jego jest kawałkiem na tyle dobrym by dowiedzieć się co planuje w tym roku. Czy będą to nagrywki czy może realizacja nagrań innych? Plany Chwasta przed Wami.

"Siemano,
Właściwie to trochę dziwne, że napisałeś do mnie bo ja czuję się bardziej realizatorem niż raperem :) W eter poleciał dopiero mój pierwszy kawałek.

Przenoszę studio do Lublina. Nawiązałem już tam parę kontaktów. Cały czas będę pracował nad swoimi tekstami i mam nadzieję, wydam kilka fajnych kawałków. Nie chcę wyskakiwać z jakimś shitem, z którego nie będę zadowolony, a mam co do siebie spore wymagania.

W najbliższym czasie zajmę się realizacją Artura Wyro Wyroślaka. Bity już są, ale wciąż szukamy czegoś świeżego, oryginalnego, potem już plany będą generowane na bieżąco.
Pozdrawiam,
Chwast"

Brak komentarzy: