piątek, 18 lutego 2011

Moje plany na 2011 - Pehu

Obecnie znany przede wszystkim z prowadzenia audycji 26-600 Rapdom w radio Rekord i grania imprez w Alibi. Jednak kto wie, ten wie, że wcześniej (i obecnie) ogarniał bity (pamiętacie pierwszy radomski klip Devektu "Chcę to ogarnąć"? właśnie jego bit tam słychać). Co będzie z audycją? Czy będzie dane nam usłyszeć kolejne jego bity? Zapraszam do przeczytania planów Peha na rok 2011, z nich wszystkiego się dowiecie.

"Co do moich planów to zdecydowanie koncentruję się na graniu imprez. Chcę podszkolić się w djce, ponieważ tak naprawdę w tym temacie dopiero raczkuję. Prawie co piątek gram w Alibi, nie tylko rap, ale także moją nową miłość - dubstep :) Oczywiście w miarę możliwości udzielam się także na większych koncertach hip hopowych które organizuje grupa HHNS (wielkie 5 dla Kutka, że ma jeszcze siłę to robić!).

Nie zapomniałem o audycji 26-600 Rapdom. Cały czas walczę o czas antenowy w lokalnym radio, jeżeli mi się nie uda to pewnie zacznę streaming w internecie. W tej sprawie rozmawiałem z moim serdecznym kolegą DJ'em Mono, który wstępnie zgodził się na wspólne granie w takiej formie. Wtedy taka audycja byłaby nadawana już na żywo przez internet, także z wizją.

Jeżeli chodzi o produkcję muzyczną to strasznie krytycznie podchodzę do tego co tworzę i walczę sam ze sobą żeby wypuścić coś w miasto :). Brak nowych rzeczy nie wynika z lenistwa raczej z braku czasu na dopieszczenie tego co robię w wolnych chwilach.
Wielu moich przyjaciół mnie dopinguje żeby złożyć w całość jakiś materiał... Nie mówię "nie"... Może 2011 będzie tym rokiem w którym autorski materiał ujrzy światło dzienne ;)"

Brak komentarzy: