poniedziałek, 28 lutego 2011

KęKę "Właśnie nie mam" - nowy numer!

Podejrzewam, że osób głodnych nowych nagrywek od KęKę jest sporo. W takim razie na pewno ucieszy Was to krótkie info od rapera:

"Po paru latach przerwy. Witam ponownie. Numer surowy,nie skończony, bez refrenu, ale czuję, że trzeba to wrzucić. Jarajta Sieeee.:)" 

Numer nosi tytuł "Właśnie nie mam" na bicie z mocną perkusją, na którym Kę świetnie się odnajduje i płynie pewnie i charyzmatycznie.

Dla zainteresowanych planami KęKę na 2011 rok powiem, że rozmawiałem z nim chwilę o nich w trakcie ostatniego koncertu. Dowiedziałem się tyle, że konkretnych planów póki co nie ma, ale pisze teksty, które będzie powoli nagrywał. Czekajcie więc na kolejne kawałki od KęKę, a tymczasem zapraszam do słuchania i ściągania "Właśnie nie mam".




Aby ściągnąć numer kliknij "Divshare" na playerze i później "Download" na stronie.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

dobrze czujesz;d dzieki za nowy track czekam na kolejne i mogl bys w koncu pomyslec nad albumem;]