piątek, 11 lutego 2011

Moje plany na 2011 - Kres

Jeszcze w 2009 roku był "W krainie upadłych marzeń". Gdzie planuje dojść w tym roku i jakie ruchy w tym kierunku zamierza poczynić? Sprawdźcie jakie plany na rok 2011 ma Kres.

"Siema,
Póki co miałem lekki rozgardiasz - planowałem solówkę, na którą miałem już część bitów i tekstów. Jednak w międzyczasie poznałem RWS i Adera, chłopaki naprawdę dobrze kładą, mamy podobne gusta odnośnie bitów i słuchamy podobnego rapu i postanowiliśmy zrobić coś razem. Aktualnie zaczynamy prace nad naszym materiałem - Spektrum. Niestety póki co nie możemy podać konkretnej daty wypuszczenia tego w miasto - obiecaliśmy sobie, że to nagramy i do tego dążymy :) Gościnne zwrotki.. hm, na pewno na naszej produkcji będą zarówno goście z Radomia. Planujemy też gościnne wersy typów dość mocno związanych z polskim undergroundem, jednak póki co nie będziemy zdradzać ksyw żeby nie zapeszać.
Ja solowo, też zadeklarowałem się na kilka gościnnych numerów, jednak nie wiem czy wolno mi cokolwiek mówić na ten temat. Klipy? Nie, nie, nie, nigdy jeszcze nawet o tym nie myślałem, chyba to zbyt wcześnie żeby cokolwiek kręcić.
Miejmy nadzieje, ze rok 2011 będzie dużo lepszy i ciekawszy jeżeli chodzi o muzykę od poprzedniego,
pozdrawiam, siemanko! :)"

Brak komentarzy: