czwartek, 3 lutego 2011

Moje plany na 2011 - PTK

Kolejną, po Lesuaffie, osobą która podzieli się z Wami swoimi planami muzycznymi jest PTK. Gdzie, poza licznymi remiksami, będzie można usłyszeć bity tego konkretnego producenta w roku 2011? Dowiecie się czytając to, co ma Wam na ten temat do powiedzenia sam zainteresowany!

"Siemano, aktualnie mam tylko jeden konkretny plan na najbliższą przyszłość - EPkę Stochu/PTK. Co do gościnnych udziałów to czas pokaże, jestem otwarty na propozycje. Mam nadzieję że na Sua 2 znajdzie się kilka moich bitów, na solówce Kubiego też może coś będzie, ciężko teraz stwierdzić. Oczywiście na wszystkich projektach spod szyldu Studia Meksyk będę się udzielał, pewnie wypłynie sporo luźnych tracków Tykusia i Grubassa na moich bitach. Można się spodziewać kilku kawałków z Kresem, z Pajacem, z Monicą . A i nie wiem czy to wyjdzie w 2011, ale też będzie mnie słychać na nowym solo Żołnierza. To chyba na tyle, grubszych i zdecydowanie bardziej niepewnych planów nie chcę zdradzać żeby nie zapeszyć.
Pozdrawiam :)"

A tu jeszcze bonus w postaci najnowszego remiksu autorstwa PTK. Te-Tris "Jeden Świat" Feat. W.E.N.A. (PTK RMX)

Brak komentarzy: