środa, 2 lutego 2011

Moje plany na 2011 - Lesuaff (Sua Sponte)

Wychodząc na przeciw oczekiwaniom słuchaczy radomskiego rapu, dzięki współpracy z jego twórcami, jesteście świadkami powstania nowego cyklu na blogu. "Moje plany na 2011" to wypowiedzi raperów i producentów, którzy podzielą się z Wami tym, co zamierzają dla Was ogarnąć w tym roku! Projekt jest jeszcze świeży, wysłałem zapytania do raperów i producentów i czekam na odpowiedzi. Mimo tego otrzymałem już kilka, dzięki czemu mogę zacząć już je umieszczać. Jako pierwszy o swoich muzycznych planach na 2011 rok opowie Lesuaff.

"Witam,
Jako Lesuaff cały czas modlę się nad mixtapem, który chcę skończyć w 2011, ale jako świeżo upieczony tata mogę być nieczasowy wiec zobaczymy:) Jeśli chodzi o Sua, myślimy o klipie, możliwe ze poczekamy aż się zrobi cieplej. Kawałek chyba jest raczej oczywisty skoro jest nas już trzech. Oprócz tego pracujemy nad nowa płytą, na której oprócz nas, póki co, będzie można usłyszeć Maikendo, PTK, Phonetics, Soulpete'a, który ma coś dla nas zrobić oraz Deobe na feacie. Reszta jest w fazie planów, ale możemy obiecać ze nie poprzestaniemy na tym:)
Pozdrawiam."

Kliknij "lubię to" na fan pejdżu Sua Sponte na facebooku!

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

czekam na to co kękę powie o swoich planach. Mam nadzieje ze on tez zostal o nie zapytany przez autora.

Piotr "Jędrzej" Jędrzejewski pisze...

O! Hehe, właśnie wysłałem do niego pytanie przy okazji wysyłając link do wypowiedzi Lesia, żeby pokazać jak to będzie wyglądało :D
Mam nadzieję, że odpowie i będę mógł tu wrzucić jego wypowiedź :)

Kondzik pisze...

Chodzi o tego Deobe z projektu Deobe/Dena?

Piotr "Jędrzej" Jędrzejewski pisze...

Ten sam :)