wtorek, 15 lutego 2011

Moje plany na 2011 - Maikendo (The Pretendentz)

Producent z Kozienic, którego wszyscy powinni kojarzyć przede wszystkim z numerów Szuwara. Jego bity można też było usłyszeć między innymi na "Przestańmy żyć" łódzkiego WMS (np bit znany ze świetnej "Zwykłej historii za jednym razem"). Na jakich produkcjach w tym roku będzie można usłyszeć jego bity? Co planuje oprócz użyczenia pojedynczych bitów innym? Sprawdźcie co o swoich planach na 2011 rok powiedział Maikendo.


"Elo
2011 rok będzie gęstym rokiem jeśli chodzi o moje produkcje. Pierwszą rzeczą z pewnością będzie materiał producencki The Pretendentz w duecie z Kociem. Na razie nie będę odkrywał tego, kto tam będzie i kto już jest. Niebawem ukaże się promo naszej płyty.

Na pewno moje bity pojawią się zarówno na drugiej płycie Sua Sponte, jak i nowej płycie ZdR. W planach jest również mój własny projekt producencki i płyta z moim bratem gdzie udzielę się również jako raper.

Ogółem pracowity rok. przypomina mi trochę 2008 jak wraz z Szuwarem zrobiliśmy "Obojętne". Mam nadzieje ze będzie tak samo owocnym rokiem ;)
Pozdrawiam wszystkich słuchaczy.
Elo"

Fan page The Pretendentz na facebooku.

Poniżej "Ogień" Siwersa i Tomiko w remiksie The Pretendentz. Remiks ten zajął drugie miejsce w konkursie na przeróbkę numeru, organizowanym przez wydawcę Tomiko i Siwersa:

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

jestem pod wrażeniem. bit najlepszy ze wszystkich jakie słyszałem pod ten numer. pozdrawiam