piątek, 24 lutego 2012

Hase - Moje plany na 2012

Hase należy do grupy raperów, których docenić może każdy, jednak nie każdy będzie jego słuchaczem. Charakterystyczne teksty, w których aż kipi od (najczęściej negatywnych) emocji. Taki rapowy ekshibicjonizm dla naprawdę uszczuplonego grona odbiorców. Wypuścił już dwa single zapowiadające swój pierwszy solowy album "Modus operandi". Co oprócz tego zamierza zrobić w roku 2012?


Siema. Pierwszym moim planem na 2012 jest oczywiście Modus Operandi ... Które już kończę, bardzo długo kończę, paradoksalnie mam skończonych kilka tekstów na kolejną płytę solową - którą zrobimy razem z TRK (Producent/MC), co do featuringów, zostałem zaproszony na płytę KrZ'a i Lovenprajsa, do kawałka pt. "Rysunki" z gościnną zwrotką innego zawodnika, Żyt Tostera,będzie to singiel i prawdopodobnie ukaże się w necie za około tydzień. Koło kwietnia jestem umówiony na dwa Featy, które jeśli dojdą do skutku to będą absolutnym wybuchem w Radomskim podziemiu! Więc trzeba trzymać kciuki za nasz rap hehe! Do tego mam nadzieje nagrać razem z Mikrusem kolejne eMHa, oby w tym roku! I jeszcze pewnie troche luźnych numerów i tona rzeczy o których pewnie nie mam jeszcze pojęcia, oby! Pozdrawiam!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

a nie na 2012? :)