niedziela, 5 lutego 2012

Janusz (Studio Meksyk, 1E) - Moje plany na 2012

Studio Meksyk to ekipa, do której należy prawie 10 osób. Wiele osób czeka na ich kolejne kawałki i projekty spod szyldu SM. Dzisiaj dowiecie się jakie plany na ten rok ma jeden z Meksykańców, Janusz. Ciekawi?
 
Co do moich planów żadnej rewelacji. Kończę co zacząłem czyli album solo, jak będzie dobrze to skończę do wakacji choć okoliczności nie sprzyjają. Bitów wysmażyłem mnóstwo, jeden już poszedł w eter w kawałku z Samurajem i Grubassem "Ja mówię tobie" więc na płycie go nie będzie, a czy coś podobnego się na niej znajdzie, zobaczymy. No i oczywiście myślę o jakimś większym projekcie ale to nie tylko ode mnie zależy. Szczegóły co do płyty pojawią się z pierwszym singlem no i to chyba tyle. Pozdro z Meksyku, Janusz!

Brak komentarzy: