środa, 22 lutego 2012

PTK - Moje plany na 2012

PTK zgarnia coraz więcej propsów z kraju. Bo w Radomiu już chyba nie ma osoby, która jego produkcji by nie słyszała. Bierze udział w konkursach na remixy (z sukcesami zresztą) czym zwraca na siebie uwagę raperów z całej Polski. Nie zapomina oczywiście o lokalnej scenie i stale wspiera bitami swoich ludzi. A jakie plany na Piotrek na 2012 rok?


Jeśli chodzi o moje plany to...wciąż ich przybywa, tak więc to co tu przedstawię to są moje plany na tą chwilę. Na pewno jednak powstanie coś więcej niż to co tutaj napiszę.
Przede wszystkim na ukończeniu jest już 300 Mil Projekt, album na dniach trafi do mixu i masteru. Pozostaje więc czekać na końcowy efekt, dodam jeszcze, że ten album pojawi się również w wersji fizycznej. Oprócz tego powstanie album Duchu/PTK. Ducha mogliście poznać w zeszłym roku gdy na moim bicie nawinął "Bomby". Moje bity pojawią się na drugiej płycie Projektu Ganges.
Prawdopodobnie produkcje spod mojej ręki będzie można również usłyszeć na kolejnej solówce Mroka, na albumie Żyt Tostera oraz solo Peusa. Po współpracy na 300 Mil Projekt i przy solowym numerze Deobe "Mamy to w kodach DNA", możliwe, że powstanie też cos z nim oraz Tekiem. Jednak tak, jak powiedziałem na wstępie, to co tutaj przeczytaliście to na pewno jeszcze nie wszystko!

Brak komentarzy: