niedziela, 26 lutego 2012

LuckyLoop - Moje plany na 2012

Ostatnie w tym roku plany należą do jednego z najlepszych radomskich producentów, którego bardzo często w swoich trackach propsuje KęKę. Od jakiegoś czasu zajmuje się on również teledyskami, co wychodzi mu równie dobrze. Mowa oczywiście o LuckyLoopie, znanym również jako Rax-O.

Póki co najważniejsza dla mnie jest solowa płyta Kotziego. Wszystkie podkłady na tym albumie zrobione będą przeze mnie. W sumie skończonych mam już dziesięć, brakuje jeszcze czterech. Podchodzę krytycznie do tego co robię i często zdarza mi się rezygnować z dopieszczania powstałych "szkiców". Takie podejście daje mi dużo radości z muzyki jednak wydłuża czas pracy nad płytą. Możliwe, że pojawi się też projekt od Defaris'a. Mam już jakieś robocze wersje wspólnych numerów. Realne na dziś jest to, że będę w jakimś stopniu współprodukował ten album/epkę. Na tą chwilę nic więcej. Pozdrawiam!

Brak komentarzy: