poniedziałek, 20 lutego 2012

Grubass - Moje plany na 2012

Jeden z reprezentantów Studio Meksyk, o którego plany pytacie w komentarzach najczęściej, w tym roku na pewno coś zrobi. Co to będzie konkretnie i czy zadowoli to słuchaczy? Sprawdźcie sami czytając plany Grubassa na 2012 rok!


Siema, siema, cześć. Zacznijmy od rzeczy najpewniejszych. W połowie jest skończony numer Studia Meksyk ze Spektrum który powstaje i powstaje i powstaje i coś nie może powstać. ale to się zrobi się powoli :) kilka starych solowych tekstów czeka na odświeżenie. na pewno coś z nich poleci w sieć. kilka dobrych bitów od np. Ruska, Ecezeta, Ernesta czeka też na swoją chwilę :D bardzo chcę się dograć do producenckiej płytki 2em który czeka na mnie. niestety jest to jeden wielki znak zapytania. co to projektów to nie chcę planować :) fajnie by było coś skleić większego. fajnie by było mieć czas na to. haha klipy czy cos tego typu nie nie wchodzą w gre. bede mial skilla to pokaże ryja. Czekajcie na rzeczy spod szyldu 'yo alibi raps!' bedzie glosno w miescie :D pozdrawiam moich wiernych psychofanów. dbajcie o mase pozdro. :D

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

ROB RAP, BO CZEKAM JUZ DLUGO DLUGO NA COS NOWEGO

Anonimowy pisze...

Zgadzam się w przedmówcą. yo

Anonimowy pisze...

EJEJEJE DAJTA Z ABSOLUTEM !

Jędrzej pisze...

Plany Absoluta się nie pojawią, Krystian chce uderzyć z zaskoczenia.