sobota, 11 lutego 2012

Sarniak - Moje plany na 2012

Wielu z was może nie kojarzyć Sarniaka, a to dlatego, że jego jedyny, jak na razie, solowy materiał "Skreśl niepotrzebne" dotarł tylko do niewielkiej liczby słuchaczy. Jeśli chcesz nadrobić zaległości i sprawdzić jak nawija Sarniak, sprawdź jego album na youtube. A dzisiaj dowiecie się co planuje na rok 2012.

Plany są ambitne. Cały czas myslę o drugim solowym albumie, który trafi do szerszej publiczności niż pierwszy. Jednak ze względu na to, iż pracuję a do tego robię magistra i mam problemy ze studiem (które zniknęło z mapy Radomia) może być ciężko. Jeśli nie cały album to oczywiście puszczę pare luźnych tracków w eter.
Oprócz samego nagrania albumu najprawdopodobniej powstanie również teledysk, bo jak inaczej dotrzeć do słuchaczy jak nie przez internet?
Mam sporo bitów z górnej półki (w porównaniu do bitów z pierwszej solówki sporo lepsze), czekają tylko na napisanie i dogranie tekstów.
Szczerze mówiąć sam jestem ciekaw co z tego wyjdzie...nadzieje mam spore.
Jeszcze nad tym dobrze nie myślałem, ale może uda się zaangazować jakieś featuringi spoza miasta.
Podsumowując - plan na rok 2012 to nieustanne zdybywanie terenu:) od bieszczad po szczecin!

Brak komentarzy: