wtorek, 7 lutego 2012

Ster - Moje plany na 2012

W zeszłym roku Ster wypuścił EPkę pod tytułem "Marka", a pod koniec roku regularnie raczył nas luźnymi numerami na bitach BL Beats. Rok 2012 rozpoczął numerem podsumowującym poprzednie 12 miesięcy. A jakie są dalsze plany Jacka na ten rok? Znajdziecie je poniżej.

Witam, 
jak było można zauważyć w zeszłym roku, nie wszystkie plany miały odbicie w rzeczywistości. Na 2012 rok mogę potwierdzić EPkę na bitach BL, praktycznie został nam do nagrania ostatni numer, plus skrecze do chyba dwóch numerów. Nie zapowiada się by byli na niej goście wokalni, ale nie oznacza to, ze nie będzie ich w ogóle. Podejrzewam, że powstaną jakieś luźne numery i mam nadzieję, ze będą to kooperacje. Jeśli uda mi się nagrać kawałek, co do którego będę miał konkretną wizualizację w głowie, to może uda się wreszcie zrealizować teledysk. I biorąc pod uwagę jak sytuacja potrafi rozwijać się pod wpływem chwili to zapewne nie jest wszystko ode mnie na ten rok.

Brak komentarzy: