wtorek, 21 czerwca 2011

Keyto - 4 kawałki

Keyto, czy ta ksywka coś wam mówi? Raczej wątpię. Tym, którzy zastanawiają się po co na blogu piszę o bohaterze jakiejś mangi czy też anime wyjaśniam, że jest to radomski raper nagrywający nie od dzisiaj. Zanim napisał do mnie podsyłając link do czterech numerów, które znajdują się w rozwinięciu, nagrał EP "Dylemat", którą jakiś czas temu słyszałem po czym...usunąłem ją z dysku. Dlatego też do tych 4 numerów podchodziłem z wielką niepewnością, ale i ciekawością czy i ewentualnie jaki postęp poczynił od tamtego czasu (minęło chyba półtora roku). Na szczęście obyło się bez wyłączania ich w połowie, a skończyło się na tym, że piszę te słowa. Keyto w wiadomości, w której podesłał mi link do tych numerów napisał:

"Kawałki pochodzą z mojej tegorocznej EPki. Jej tytuł to "One Day", ale niestety nie jestem z niej zadowolony, dlatego jedyne kawałki z niej jakie puściłem w szerszy obieg to "Co by było gdyby" i "Bez zmartwień". Bo zgodnie z nazwą, EPka serio została wykonana i zmasterowana w jeden dzień przy wspolpracy mojej i mlodego chlopaczka z Łomży :)

Jeżeli chodzi o beaty to jedynym, który był robiony dla mnie to ten do kawałka "Pamiętaj", który wyprodukował WMA :) Nawijam 3 rok z długimi przerwami, a w tym momencie czekam na beat do mixtape'u Pojednani W Rapie, na który zaprosił mnie organizator :)
Poza tym gorąco szukam kogoś do współpracy i jestem jak najbardziej otwarty na wszelkie propozycje :)"

Tyle od Keyto. Poniżej możecie sprawdzić jego 4 kawałki:
Bez zmartwień (feat. WMA)


Co by było gdyby


Pamiętaj (prod. WMA)


Dno

:)

Brak komentarzy: