niedziela, 26 stycznia 2014

Miniwywiad: VNM "Mam plany na to, co będę robił za 10 lat"

fot. Karol Molik dla rapportal.pl
W miniony piątek w radomskiej Strefie G2 wystąpił jeden z najlepszych mainstreamowych graczy w Polsce. VNM, bo o nim oczywiście mowa, przed koncertem spotkał się z fanami w Scandal Shot Barze przy Placu Jagiellońskim. Jak już podpisał wszystkie przyniesione przez słuchaczy płyty i plakaty, zgodził się odpowiedzieć na dosłownie parę pytań. Poniżej możecie sprawdzić, jak wspomina swój poprzedni występ w Radomiu oraz to, czy za 10 lat nadal będzie rapował.






Siemasz V, grałeś już w Radomiu przy okazji trasy PROSTO Mixtape 600V (11.06.2010)... 
Dokładnie tak, właśnie przed chwilą o tym rozmawialiśmy w samochodzie, jadąc do was...

Jak wspominasz tamten występ? Czego, w odniesieniu do tamtego koncertu, spodziewasz się dzisiaj?
Wspominam to pięknie! To były pierwsze moje większe koncerty, z większą ilością publiczności. Poza tym, bardzo fajnie się grało z Sokołem, z kolegami z HiFi i z DJ 600V. Nie mogę tego inaczej wspominać. A dzisiaj spodziewam się, że będzie jeszcze lepiej - gram solo, mamy szatański program. Mam nadzieję, że będzie trochę osób, że odbiór będzie zajebisty. My, jak zawsze, damy z siebie wszystko.

Od czasu tamtego występu w Radomiu odniosłeś naprawdę duży sukces na scenie, powiedz mi, czy ten sukces naprawdę smakuje tak gorzko, jak rapujesz na płycie?
Rozumiem, że nawiązujesz do numeru "Obiecaj mi"?

Też, ale i sam tytuł płyty "ProPejn" wskazuje, że sukces dużo Cię kosztował...
Tak, ale to tak, jak nawinąłem w tytułowym kawałku - są rzeczy, które nie są do końca fajne w tym wszystkim, ale to jest właśnie cena za to, że zarabiasz pieniądze robiąc to, co kochasz. Tak więc all in all, wiadomo, że było warto i cieszę się, że robię to, o czym jeszcze kilka lat temu mogłem tylko marzyć.

Czyli do normalnej pracy w korpo nie tęsknisz?
Ja już nie mam takiej pracy od 1,5 roku i nie zamierzam wracać. Mam nadzieję, że nie będę musiał...

Czyli za 10 lat nadal będziesz nawijał?
Podejrzewam, że już nie będę rapował, ale to, co będę robił wiąże się z tym, co jest owiane tajemnicą, więc nie mogę Ci zdradzić, co to będzie. Plany jednak mam.

Więc życzę Ci, aby się spełniły i dzięki wielkie za rozmowę!
Dzięki, pozdrawiam.

Brak komentarzy: