wtorek, 15 października 2013

Aiwka, Piter i PTK na płycie Deobsona

W miniony piątek premierę miała płyta "Oddycham" Deobsona. W zeszłym roku raper wrócił po kilku latach milczenia, a jego powrót przypadł na radomską produkcję 300 Mil Projekt. To wtedy pierwszy raz Deobe współpracował z PTK (później był jeszcze luźny numer "Mamy to w kodach DNA"). Na "Oddycham" warszawski raper ponownie nawija na bicie Piotrka w numerze "Zamieńmy się".  W tym samym kawałku bardzo dobrą zwrotkę sieknął Piter, a w numerach "25 dni" i  "Miałem nie pisać" Aiwka postarała się o świetnie zaśpiewane refreny. W rozwinięciu odsłuch wszystkich wspomnianych jointów oraz bardzo krótka rozmowa z Piterem i Aiwką nt. współpracy z Deobsonem i planach muzycznych na najbliższą przyszłość.

1. Jak doszło do waszej współpracy? Kto się do kogo odezwał i na jakiej zasadzie?
Piter: Jeżeli chodzi o moją zwrotkę to PTK przesłał mi kwestię Deobsona na jego beacie z wolnym miejscem bez wokalu. Kwestia Daniela jak i beat PTK bardzo mnie zajarały po prostu usiadłem napisałem zwrotkę od razu wszystko zarejestrowałem przesłałem do PTK żeby obczaił efekty mojej zajawki i po jakimś czasie odezwał się do mnie Deobson z wiadomością, że chce aby ta zwrotka tam juz została. Szczerze nagrywając moją zwroteczkę traktowałem to jako jeden z wielu spontanów, które już wcześniej robiłem i nie spodziewałem się, że PTK puści to Danielowi ale to było miłe zaskoczenie i cieszę sie, że to zrobił. Po jakimś czasie spotkaliśmy się z Deobsonem w Warszawie na nagrywce i zamieniliśmy mój domowy spontan na studyjną oficjalną wersje zwrotki. 
Aiwka: Podczas sesji nagraniowej Piotrka, chłopaki zaczęli odkopywać jego stare numery, między innymi te, na których miałam swój udział. Już na nagraniu poszły jakieś wstępne propozycje współpracy, ale ostatecznie podobnie jak Piter, dostałam od Daniela wiadomość i dalej wiadomo wersje beta, beaty itp., itd. :))
2. Numery, w których się pojawiacie powstały jeszcze przed Waszym wyjazdem z kraju czy już po nim? 
Piter: Nagrania powstały przed naszym wyjazdem za granicę i tak szczerze to nie spodziewaliśmy sie wtedy tego, że opuścimy ojczyznę w najbliższym czasie.
3. Jakie macie plany muzyczne na najbliższą przyszłość? Będzie można usłyszeć was gdzieś gościnnie? A może zrobicie wspólny projekt jak Sokół i Marysia?
Piter: Na chwilę obecną przeprowadzka pochłania bardzo dużo naszego czasu i energii i nawet jeszcze nie przywieźliśmy naszych zabawek do recordingu z Polski. Udział na płycie Deobsona to ostanie rzeczy jakie robiliśmy i raczej na ten moment musimy zrezygnować z nagrywania ale mamy w planach powiększenie naszego studia i przywiezienie wszystkiego do Danii więc na pewno na tym nie koniec a na koniec zachęcamy do zakupu/sprawdzania płyty Daniela bo to kawał naprawdę solidnej roboty, zostawił dużo serducha na zwrotkach jak i warstwa muzyczna moim zdaniem jest na najwyższym poziomie no i... hehe wypadało by pozdrowić kogoś więc pozdrawiamy wszystkich czytelników, słuchaczy radomskiego( i nie tylko) rapu i wszystkich naszych ludzi w Polsce ! Do usłyszenia :)

Brak komentarzy: