środa, 22 sierpnia 2012

Strzał w Dziesiątkę: Wolton (5)

Strzał w Dziesiątkę to najnowszy cykl hhns-rdm.pl i radomskirap.blogspot.com. W każdej części dowiecie się jakie jest ulubione 10 radomskich numerów lokalnych twórców muzyki rap. Kolejne listy będą się pojawiać w różnych odstępach czasu, a więc odwiedzajcie nas regularnie, aby nie przegapić żadnej części. Podawajcie też dalej linki do kolejnych list po to, aby radomski rap docierał jak najdalej. Gospodarzem dzisiejszej części jest Wolton, młody producent odpowiedzialny (jeszcze pod ksywką) za produkcję albumu "BOLEKko nigdy nie było" oraz za swoją producencką płytę "Rozmowy codzienne".




Moje 10 ulubionych kawałków? hmm... więc tak.
1. KęKę "Spowiedź 2012" (prod. WSN, coprod. 2Sty) - Konkretny tekst i bit.

2. Devekt "Zabierz mnie stad" - jeden z moich ulubionych składów radomskich.

3. LTW "Powstanie radomskie" - z sentymentu do dawnych czasów
.

4. Kękę "Na sztukę" - Bober co za bit!

5. Kękę "Sentymental" - za klimat który kocham.

6. Bolek "Sprzedawcy marzeń" - Bo Bolek z numeru na numer mnie zaskakuje i podziwiam go za to, props!


7. Keyto "Czerwone wino" - uczuciowość i nieprzeciętny talent, utożsamiam sie.

8. Grubass "Dawaj moje" - to jest bomba! bijacz!

9. Fube ft. Adam III "To Moje Miasto" - bo Fube ogarnia zajebiste bity, i ogólnie czekam ta jego projekt bo jestem bardzo ciekawy jak to będzie grało.
 
10. Sua Sponte "Mój Rap" -po prostu, lubie.


No i to wszystko, parę klasyków i parę praktycznie nowych numerów którymi sie jaram :) piątka!

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

6.

https://www.youtube.com/watch?v=Duuxa-kHU6E

Piotr "Jędrzej" Jędrzejewski pisze...

dzięki, wcześniej było zablokowane :/