wtorek, 28 sierpnia 2012

Strzał w Dziesiątkę: Lesuaff (6)

Strzał w Dziesiątkę to najnowszy cykl hhns-rdm.pl i radomskirap.blogspot.com. W każdej części dowiecie się jakie jest ulubione 10 radomskich numerów lokalnych twórców muzyki rap. Kolejne listy będą się pojawiać w różnych odstępach czasu, a więc odwiedzajcie nas regularnie, aby nie przegapić żadnej części. Podawajcie też dalej linki do kolejnych list po to, aby radomski rap docierał jak najdalej. Dzisiaj szósta część cyklu, a w niej 10 ulubionych radomskich numerów Lesuaffa, którego na pewno znacie z Sua Sponte czy Pierwszych Skrzypiec, a powinniście również z Czterech Koron i Eradeomotyw.




Szuwar "Zwykła historia za jednym razem" - był czas, że słuchałem tego w kółko. Wybrałem ten numer, bo jestem fanem Szuwara :)

Seba GDZ "HH Luckyloop RMX" - Niesamowity klimat kawałka. Strasznie buja mnie ten numer do dziś.

Banda "Jak grać to tylko" - Mam sentyment do tego tracka ze względu na tekst z choinką :)

300 Mil Projekt "Człowiek" - Jeden z ulubionych kawałkó mojej córki :)

Szuwar "Akt Zgonu" - zobaczyłem jak on gra ten numer na żywo i opadła mi szczęka.

Broda, Ignac, Pieluch "Jakoś tak pusto" - trochę oldschoolu + Ignac, za którego zwrotkami trochę tęsknię :) Słucham tego kawałka do dziś.

Kotzi, Boro "Tak to działa" - Dla mnie ten numer kojarzy się z jakimś przełomem w Radomiu. Jest to jeden z pierwszych radomskich numerów, który zawarł wszystko, co powinien zawierać dobry kawałek. Poza tym zajebiście brzmiał na żywo w owym czasie. Jednym słowem hit! :)

Kotzi "C2H6" - Bielik 4eva

Kę "Od zawsze na zawsze" - też lubię historię ;)

Pierwsze Skrzypce "Pierwsze Skrzypce" - tej epki słucham do dzisiaj od czasu do czasu. kawał dobrego rapu, do tego wracają wspomnienia, bo trochę się działo jak to nagrywaliśmy:) Umieszczam, mimo że jestem współautorem tego tracku.

Brak komentarzy: