środa, 8 maja 2013

KęKę "Ochota" i propsy od Sokoła

Od czasu podpisania przez KęKę kontraktu z PROSTO., radomski raper zyskał wielu nowych słuchaczy, którzy czekają na kolejne jego numery. Niestety, a może stety, od tamtego czasu strumień luźnych numerów Kędziora został przerwany, a nagrywane numery skrzętnie zbierane są na szykowany na jesień tego roku legalny album. Tym bardziej cieszą takie akcje jak ta ze zwrotką "Ochota", przytoczę tu cytat z Kękowego facebooka:
"Ty, jazda. Z rok temu po jakimś graniu wylądowałem u koleżki na pare dni(nie mam sosu, weźta mnie odwieźta), ta jazda:)
A tera znów jestem u tego typa i się hurwa okazało że wtedy nagrałem zwrotę w 2 minuty. Beka.
Zero świadomki.Mikrofon chyba z Lidla. Wannabe Rapers.
No to co. Puszczam. Teks pod linkiem, bo chuj słychać.
Braka"
.
Mniej więcej w tym samym czasie na fanpage'u Sokoła i Marysi Starosty pojawił się wpis założyciela PROSTO., w którym KęKę został mocno spropsowany:

"Oryginalny jak nikt. Poważniejszy od pierdolonych polityków, dowcipniejszy od pierdolonych polskich kabaretów, normalny jak ja. Pokochałem tę nawijkę z całego serca. No i ten 2sty, przecież to kocur".

Brak komentarzy: