niedziela, 25 września 2011

Mayroes Clown - ajserpeD

Mayroes Clown wnosi trochę świeżości na radomską rap scenę. Robi to tworząc coś, czego w 26-600 do tej pory raczej nie było, a mianowicie psychorap. Na jego kanale youtube można znaleźć 4 kawałki w tej stylistyce, w tym ten który znalazłem dzisiaj na mailu. Jest nim "ajserpeD" (czytaj od tyłu), a oto co mówi o nim Mayroes Clown:


To kawałek który bardzo wiele dla mnie znaczy. Dodam że clip wyjdzie prawdopodobnie w przyszłym miesiącu. Ten kawałek wyraża mnie i to co przeżywam, jak każdy inny mój kawałek. Elo.
 

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Jak dla mnie to kawałek strasznie rzadki. I jak dla mnie nagrywanie klipów już od razu chwila po pojawieniu się to duża przesada i chęć co najwyżej zabłyśnięcia a gwiazdek już i tak nam za dużo

Anonimowy pisze...

dla mnie lipa... nic wiecej mi sie na ten temat nie chce pisac. takich osob jest milion... ale juz bez wzgledu na to. lipa. moje zdanie. TKS