wtorek, 10 maja 2011

Stochu - Mój mały świat (feat. Shot, Musi, Ola skr. Dj Danek) + PTK remix

Pod koniec stycznia pisałem o współpracy PTK ze Stochem, raperem z Gdyni (klik). Kawałek "A to dopiero początek" zapowiadał mixtape "Lepiej późno niż słabo MXTP". Widać, że zarówno Stochu jak i PTK byli zadowoleni z efektu jaki osiągnęli bo właśnie ukazał się singiel promujący wspomniany mixtape Stocha. Co prawda zarówno gospodarz jak i goście (Shot, Musi, Ola) płyną po kradzionym bicie, ale równocześnie z singlem udostępniony został również remix "Mojego małego świata", za który odpowiedzialny jest właśnie PTK. Za skrecze w obu wersjach odpowiada DJ Danek.

Mixtape ukaże się w wersji fizycznej dzięki labelowi Comeout, a ja mam przyjemność poinformować, że PTK został najnowszym członkiem wspomnianego labelu! Nie pozostaje nic innego jak cieszyć się z tego, że radomskie podziemie dociera coraz dalej i coraz mocniej odbija swój ślad na mapie podziemia polskiego. Stochu i PTK już pracują razem nad płytą, która najprawdopodobniej ukaże się właśnie w Comeout. A na razie zapraszam do sprawdzenia singla "Mój mały świat" i remixu PTK:


Remix PTK:

Brak komentarzy: