poniedziałek, 6 grudnia 2010

Radomski Rap - Pezet/Małolat wywiad dla Patent TV

Małolat mówi "Kocham Radom" w wywiadzie dla Patent TV, który został przeprowadzony po koncercie Małolata i Pezeta w Strefie G2. Gdyby z tym hasłem wystartował w wyborach samorządowych w Radomiu, a wspomniany koncert był jego całą kampanią wyborczą to...byłby dzisiaj prezydentem Radomia ;) a na poważnie, sprawdźcie wywiad po zajebistym koncercie. Zajebistym nie tylko wg fanów, ale jak się okazuje również wg gwiazd wieczoru.

2 komentarze:

Frania pisze...

wow! oglądałam z dużym zainteresowaniem :) chyba żałuje że nie byłam na tym koncercie :) świetnie bawią się z publicznością...a Pezet wypowiada się rozważnie i mądrze, Jego ostatnie kwestie szczególnie mi się spodobały..'ćpanie życia', czemu nie :)

Piotr "Jędrzej" Jędrzejewski pisze...

ja żałowałem, że Cię tam nie było gdy ten koncert się odbywał :*