czwartek, 2 lutego 2017

NOWE NUMERY: Banda Unikat "To ja" i "Banger"

Ostatni materiał Bandy Unikat to wypuszczony w 2010 roku zbiór numerów powstałych w latach "2007-2010". Od tamtej pory nie dostaliśmy żadnego materiału od całej grupy, choć pojawiały się płyty jej członków w różnych konfiguracjach bądź też solówki. W zeszłym roku Kotzi mówił mi w wywiadzie (przeczytaj!), że od tamtego czasu powstało wiele numerów BU i istnieje szansa na nowy materiał. Z początkiem roku 2017 pojawiły się informacje, że nowy album Bandy pojawi się prawdopodobnie w tym roku, a wcześniej udostępnione zostanie, zapowiadane w wywiadzie Lost Tapes, a więc numery nagrane w latach 2010-2015. Dzisiaj pojawił się w sieci drugi już numer z tego materiału, oba do sprawdzenia poniżej wraz z tracklistą Zaginionych Taśm Bandy Unikat.
Banda Unikat "Lost Tapes 2010-2015":
1. To Ja
2. BeU 2
3. Jestem Hip-Hop
4. Słodkich Snów
5. Kto By Pomyślał
6. Ex Aequo
7. Bez Znieczulenia
8. Banger
9. Supeł
10. Respektuj
11. Nie Dziwi Nic
12. Wasabi feat: Kowalinho
13. Odpalam Cię 2
14. Kiedyś
15. Znów
16. Dobrze Mnie Zrozum

Brak komentarzy: