środa, 18 listopada 2015

KęKę zaczyna prace nad kolejnymi Rzeczami!

Od momentu podpisania kontraktu z PROSTO. w 2013 roku, KęKę robi regularnie to, czego nie robił wcześniej. Nagrywa solowe płyty. Najpierw, kilka miesięcy po wstąpieniu w szeregi największej polskiej wytwórni rapowej, pojawiły się "Takie rzeczy", a w tym roku Piotrek uraczył nas "Nowymi rzeczami. Na ten moment debiut pokrył się złotem, a druga płyta platyną. Najwyższy więc chyba czas na kolejny materiał, prawda? Do tego wniosku doszedł KęKę i poniższym komunikatem ogłosił rozpoczęcie prac nad kolejnymi Rzeczami:

Obie moje płyty opisywały moją sytuację i spojrzenie na świat które wtedy miałem.
Miałem i mam ambicję żeby krążki się nie powtarzały, żeby były całkowicie moje ale różne od siebie. Dlatego wyznaję zasadę najpierw coś przeżyj, przemyśl, przetraw przez swoją wrażliwość. Spójrz z boku zrozum, potem lecisz z tematem.
Od momentu nagrania ostatniej zwrotki na Nowe Rzeczy minęło sporo czasu. Przewartościowalem wiele spraw, sporo w życiu osobistym pozmieniałem. Sporo zmian wciąż na mnie czeka. 
Myślę że jestem gotowy.
Zaczynam pracę nad Rzeczami.
Spokojnie i systematycznie będę wypluwał z siebie to co chcę powiedzieć
Pozdrawiam.

Pozostaje cierpliwie czekać. Znając Kędziora, to zaraz po nagraniu kilku numerów możemy spodziewać się mocnego singla!

Brak komentarzy: