sobota, 9 maja 2015

Nowy numer: Ernix "Więcej niż" (ref. Gosia Krupa)

Długo zastanawiałem się czy wrzucać ten numer. Przeleżał swoje na dysku ze względu na brak refrenu, ale gdy tylko dograła go Gosia to nie miałem już wątpliwości. Nowy numer, ciężkie rzeczy. Napisany w jakimś strasznym dole w dzień kobiet. Tak jak miałem przerwę w pisaniu numerów tak ten powstał w jeden dzień. Mam nadzieję, że to ostatni tego typu smut ode mnie i nastepnym razem słyszymy się na czymś dużo przyjemniejszym! Szanujcie kobiety!
Tekst, rap, mix, video mash-up: Ernix
Refren: Gosia Krupa
Jeśli się podoba to wiadomo co z tym zrobić. - taką informację dołączył Ernix do swojego nowego numeru.
Ano wiadomo co z tym zrobić i dlatego wrzucam na stronę żebyście i wy mogli sprawdzić numer "Więcej niż" Ernixa.

Brak komentarzy: