wtorek, 6 stycznia 2015

Mega paczka z numerami KęKę od Kękajta narody!

W zeszłym tygodniu ukazał się bootleg 76 numerów KęKę przygotowany przez facebookowy profil Kękajta narody. Paczka zawiera luźne numery radomskiego rapera z lat 2007-2012, a także kawałki nagrane w tym czasie na takie projekty jak Boa's czy KoKę (duety z Kotzim). Jeśli ktoś dopiero poznaje charakterny styl KęKę, to jest to idealna okazja żeby sprawdzić, jak się on wykuwał i jak krzepł.

Pobierz "Kękajta narody bootleg"!
Paczka zawiera następujące numery:
Bezczelnie Boa' snakesBrudna Co chwile Czekałeś na to Dla moich ludzi Dobrze że sąDziennik Ellitta Falująca firanka For da streetz Garściami Gdzie jest kumpel Iju iju Ile Nas Ja i ja A jak Jak dla mnie Jeden kraj dla 26-600 Rapdom KreśI to Krew sie sama rwie do glosu Lovesong Lap ten hajsMagia różinic Maluch maluch Mało mnie znasz Max kolanko Mądry Polak po szkodzie, głupi po goudzie Mów m i życie Na sztuKe Na wprost mierz Nie jestem dżentelmenem Nie wiedziałaś Niesprawiedliwi Od zawsze na zawsze Ogóreszki Pal trawe Peace & Pis Po hotyzont Pomimo Prosto z frontu Przywilej Reakcja Recepta na jesień SentymentalSkit SpowiedźTiru riru To co obokTo co ważne To nie tak Tomasz Knapik Trupów stos A ty Tylko spokój Tym mocniej U nasWidokówkaWiem swoje WIaśnie nie mam Woogie boogie Wypisz wymaluj Zabieg Zaklinacz Zbrodnia doskonalażyje sie raz 300 metrów 300 metrów (Remigiusz) 60 minut

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

wszystko spoko,ale gdzi ejest Chorch?? Podobna liste chyba z lekko różniącą się zawartością bo bez dwóch epek KoKę ma paczka "To Co Ważne - Kękę Rare"