czwartek, 26 czerwca 2014

Nowy numer: Żołnierz (Radomskie Mocne) "Kły" (prod. Pneumonia)

Z racji, że dość dawno się nie udzielałem, postanowiłem upublicznić kolejny track z nowej płyty. Po ostatnim klipie do jednego z najspokojniejszych numerów z albumu przyszła kolej na jeden z najwścieklejszych! Radomskie Mocne - "Kły" to suma mojej irytacji i zażenowania pewnymi zachowaniami konkretnych osób (to nie jest diss, a jeśli ktoś poczuje się dotknięty to oznacza to tylko jego winę, jest to mój sposób na pozbycie się agresji z siebie) oraz zajawki na dirtysouthowe brzmienia jaka kumulowała się we mnie od dość dawna. Numer nagrany niemały kawałek czasu temu, ale chyba trzyma świeżość.... jak sądzicie?
Tyle Żołnierz mówi o "Kłach", 4 udostępnionym numerze z albumu Radomskie Mocne "Bez filtra". Pozostaje sprawdzić!

Brak komentarzy: